Kezdő gondolatok

2010.09.29. 20:11

 Itt vagyok, mondhatom akár, hogy újra, de igazán sosem vezettem még blogot. Sokszor megpróbálkoztam már vele, de jobb szerettem a gondolataimat élőben megosztani másokkal. Eddig erre volt lehetőségem, most azonban olyan mélységekben értem, ahol már senkire sem számíthatok teljesen... Sokan vannak, de mélyen már senki nem fog meg közülük, nem értik meg azt, amit érzek. És talán nem is szeretném, hogy megértsenek. Csak ki akarom magamból adni, hogy aztán később jó érzéssel visszatekinthessek. Mindig is az érzések és a misztika embere voltam... Ez sem szokványos blog lesz tehát. Képek, versek, naplóbejegyzések kusza hálózata adja majd az egészet. Kezdjünk is bele hát az én bizarr kis tündérmesémben! 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://daretodream.blog.hu/api/trackback/id/tr322333066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása